Copya.cz | Copywriting, texty na zakázku, SEO články, blogy | Copya.cz
Hledáte copywritera? Napíšu vám texty na zakázku, které fungují. Chcete článek na blog, nebo popisek produktu? Nabízím rozsáhlé jazykové služby.
2101
page-template-default,page,page-id-2101,mkd-core-1.1,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
copywriting

Copywriting

Proč si vybrat naše texty? Protože děláme copywriting, který funguje. V praxi ověřené postupy už mnohokrát ukázaly, že čas investovaný do textu má smysl, protože správně strukturované a informačně hodnotné články vnímají pozitivně čtenáři i vyhledávače. Občas je to sice dřina, ale o to větší radost máme z výsledků. Dlouhodobě navíc spolupracujeme s předními firmami na českém trhu. Pro své klienty spravujeme celé weby, vymýšlíme publikační plány, nebo jenom přispíváme a podílíme se na růstu návštěvnosti.

 

Proč jsou vůbec texty potřeba?

Texty byly, jsou a budou nedílnou součástí webů. Pomáhají zobrazit vaše stránky nebo e-shop ve vyhledávačích a řeknou čtenářům informace, které hledají. Ve správně napsaném textu se lidé cítí dobře a nepřeskakují mezi řádky, jednoduše se nechají vést, pokud dává text smysl a má utříděné myšlenky. Z několikaletého testování a praxe víme, že i malý web s propracovaným článkem může přeskočit konkurenty s mnohamilionovou návštěvností. O něco lépe jdou výsledky pozorovat u e-shopů, které dokážou správné texty posunout na první místa během šesti měsíců.

 

S čím vám v copywritingu pomůžeme?

  • Obsahový/SEO copywriting: Cílem je vytvoření článku (pro magazín, blog), který budou pro čtenáře zajímavý a poskytne mu hledané informace; klientovi zároveň zajistí dobré pozice ve vyhledávačích a prodá službu, produkt, nebo vygeneruje peníze za reklamu.
  • Otextování e-shopu: V případě internetového obchodu je obzvláště důležité informace správně podat. Místa je málo, a zákazníci příliš nečtou, proto musí být jednotlivé texty jasné, stručné a výstižné, ideálně návštěvníkovi ihned poradit a prodat.
  • Popisky produktů: Zákazník se v 90 % případů k nákupu rozhoduje na základě zjištěných informací: Pokud se dozví, co potřebuj, produkt si pravděpodobně koupí; máte-li ovšem u produktu pouze název nebo nic neříkající fráze typu „je to nejlepší pomocník, kterého prostě musíte mít“, zákazník pravděpodobně odejde hledat jinam, kde je ochotný zboží koupit i za vyšší cenu.

 

Snažíme se napravit pověst copywritingu

Náhled na copywriting jako takový může být v posledních letech zkreslený, protože je samozvaným copywriterem každý druhý. Málokdo ovšem ví, že to není jenom o napsání dlouhého a nicneříkajícího textu, ale že záleží na mnoha dalších faktorech. Správný copywriter nejdříve pochopí danou problematiku a posuzuje text z různých pohledů (očima klienta, čtenáře, marketingu, SEO, psychologie aj.), a teprve poté tvoří. Aby text splňoval řadu kritérií v závislosti na své funkci, musí být i několikrát přepsán, upraven, doplněn, přetvořen… Jedině tak může vzniknout výsledek, který bude klientovi dlouhodobě generovat zisk.